تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
در مراسم تجلیل از اساتید و پیشکسوت فرهنگی، عنوان شد: 

آنچه افتخار امروز ماست، نتیجه آموزش اساتیدی بزرگ است

  • کد خبر : 30167
  • 17 اردیبهشت 1403 - 19:19
آنچه افتخار امروز ماست، نتیجه آموزش اساتیدی بزرگ است
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه‌وبویراحمد در پاسداشت و تکریم مقام (استاد ومعلم) جمعی از پیشکسوتان تعلیم وتربیت استان،اساتید تمام دانشگاه علوم‌پزشکی و برخی ازمدیران فرهنگی در استان را دور هم گرد آورد تا هم قدردانی بر تلاش این عالمان باشد و هم خاطراتی از سخاوت‌ و شجاعت‌، این عالمان بازگو گردد.

سعید جاودان سیرت در این جلسه، ضمن تکریم و پاسداشت مقام معلم و استاد به نقش برجسته فرهنگی و اجتماعی پیشکسوتان و اساتید اشاره کرد وگفت: آنچه افتخار امروز ماست، نتیجه آموزش ،تعلم و تربیت اساتید بزرگی است که برای توسعه جامعه تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نقش تاثیرگذار اساتید در انتقال دانش و تجربه  را مهم ارزیابی کرد وافزود؛ پژوهش، تولید دانش و ارتقا سطح آموزش در دانشگاه، مرهون تلاش‌های اساتیدی است که با جان و قلم در این راه قدم گذاشته‌اند.

وی در خصوص  نقش تربیتی معلمان عنوان کرد: در جامعه انسانی، بنیادی‌ترین و مهمترین کار  تعلیم وتربیت است که خداوند این نعمت بزرگ را به شما ارزانی کرده است.

به گزارش بشار‌نیوز در این جلسه،  علاوه بر  مدیرکل آموزش وپرورش استان از دو پیشکسوت حوزه تعلیم وتربیت، جناب آقای کاووس تابان‌سیرت و سرکارخانم حاجیه خانم اقدس موسوی، تجلیل شد. همچنین در‌تکریم از  مقام استاد،از ۱۸ استاد تمام  دانشگاه علوم‌پزشکی تجلیل شد.

 

 

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=30167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.