تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

تاخیر در آتش‌بس، تاوان سنگینی برای اسرائیل دارد

  • کد خبر : 23410
  • 29 مهر 1402 - 8:26
تاخیر در آتش‌بس، تاوان سنگینی برای اسرائیل دارد
حامیان اسرائیل باید بدانند که تاخیر در اعلام آتش‌بس و عدم ممانعت از حملات اسرائیل به مردم غزه، به منزله داغ شدن تنور مقاومت برای زهر‌چشم گرفتن از این رژیم سفاک از چندین نقطه دیگر است.

مدیر مسئول_ حبیب‌الله پیشوا / حدود دو هفته از حمله مقتدرانه سازمان مردمی حماس به رژیم غاصب اسرائیل که مدعی داشتن مخوف‌ترین سازمان اطلاعاتی، امنیتی و دیوارهای آهنین است، می‌گذرد.

در این حمله غافلگیرانه، مجاهدین حماس توانستند ۲۰۰ اسرائیلی را اسیر و نزدیک به ۲ هزار نفر را کشته و خسارت هنگفتی به این غده سرطانی در منطقه وارد کنند.

برای اسرائیل و کشورهای حامی‌اش چنین تصوری از توان شجاعت و شهامت حماس باور نکردنی بود.

حمله‌ حماس چنان غافلگیرانه و رعدآسا بود که آمریکا مجبور شد دو ناو هواپیمابر غول‌پیکر با دهها هواپیمای جنگی وارد منطقه کند.

انگلستان و خیلی دیگر از کشورهای اروپایی، سراسیمه سیل اسلحه و مهمات را به اسرائیل روانه کردند.

رهبران این کشورها مرتب برای اعلام حمایت و پشتیبانی خود از این رژیم غاصب، به مرکز این رژیم کودک‌کش سفر می‌کنند.

اسرائیل که در مقابل حمله مقتدرانه نیروهای حماس، عاجز و ناتوان مانده، طبق مسلک همیشگی‌‌اش، به کشتار کودکان و غیر نظامیان رو آورده است.

سکوت سازمان ملل و کشورهای آمریکایی و اروپایی در خصوص حملات وحشیانه هوایی و زمینی اسرائیل به مردم بی‌پناه غزه و در مواردی حتی حمایت آنان از این اقدام سفاکانه رژیم صهیونیستی، جای تامل دارد.

آنها که در مقابل این جنایت، مهر سکوت بر لب زده‌اند، تلویحا جمهوری اسلامی ایران را پشت صحنه حمله حماس به اسرائیل می‌دانند، اما جرئت ابراز آن را ندارد؛ زیرا می‌دانند که بی‌احتیاطی در بیان هرگونه اظهارنظری درباره ایران، یعنی ورود به باتلاقی که نجات و رهایی از آن برایشان   نخواهد بود

کشورهای سر سپرده منطقه، رژیم اسرائیل و کشورهای اروپایی و آمریکا که می‌دانند توان مقابله عملی با ایران را ندارند؛ درصدد هستند گروهای مورد حمایت ایران را در منطقه با شگردهای مختلف از صحنه مبارزه حذف تا ایران در منطقه و جهان نفوذی نداشته باشد؛ ولی غافلند و نمی‌دانند چنین فکری، خیالی باطل است.

آمریکا و اروپا چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر شرایط ایران، برای توازن قدرت و ایجاد صلح و آشتی در منطقه ندارند.

حامیان اسرائیل باید بدانند که تاخیر در اعلام آتش‌بس و عدم ممانعت از حملات اسرائیل به مردم غزه، به منزله داغ شدن تنور مقاومت برای زهر‌چشم گرفتن از این رژیم سفاک از چندین نقطه دیگر است.

آنان بدانند با شانتاژ، تهدید، دروغ‌پراکنی‌، تشویق و حمایت از اسرائیل به حملات هوایی و زمینی و نادیده گرفتن توان ایران، نمی‌توانند ایران و گروه‌های تحت حمایت ایران را وادار به سازش کنند.

یقینا تاخیر در واکنش به حملات اسرائیل، موجب فراموشی حمله روسیه به اوکراین و تثبیت موقعیت روسیه در اوکراین خواهد شد؛ بنابراین بهتر است تا دیر نشده بخود بیایند وگرنه در هر دو جبهه یعنی حمله روسیه به اوکراین و حمله حماس به اسرائیل شکست خواهند خورد.

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=23410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.