تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد:

خریدن رای یک فرد، برای جامعه مصیبت است

  • کد خبر : 26235
  • 20 دی 1402 - 9:29
خریدن رای  یک فرد، برای جامعه مصیبت است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد با تاکید بر اینکه نباید خرید و فروش رای وجود داشته باشد که در گذشته وجود داشته، گفت: متاسفانه این یک مصیبت برای جامعه است که رای یک فرد و خانواده‌ای را خریداری کنند.

به گزارش بشارنیوز از یاسوج، آیت‌‌الله سید نصیر حسینی در دیدار مسئولان بازرسی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد در خصوص انتخابات گفت: انتخابات یکی از پایه‌های انقلاب است؛ زیرا جمهوری اسلامی سرنوشت مردم را به دست خودشان داده است تا در مدیریت کشور دخیل باشند و مردم خنثی نباشند.

وی گفت: انتخابات مسئله بسیار مهمی است تا مردم احساس مسئولیت در قبال کشور داشته باشند و به معنی واقعی بیداری و بصیرت در جامعه ایجاد می‌کند همین باعث می‌شود دشمن نتواند نسبت به کشور و ملت شبیه خون بزند.

آیت‌الله حسینی  اظهار کرد: باید نشاط حداکثری در انتخابات شکل بگیرد؛البته رعایت قوانین نیز وجود داشته باشد همچنین بحث امنیت انتخابات در شعب اخذ رای مهم است تا مردم رای خود را با اطمینان خاطر بیندازند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هر کسی در انتخابات وظیفه‌ای بر عهده دارد که باید به نحو احسن انجام دهد، مسئله اخذ رای خیلی مهم است پاکسازی محیط اطراف انتخابات موضوعی مهم بوده نام‌ها باید به درستی نوشته شوند همچنین نباید اجازه دهند افرادی در حوزه‌های رای به خرید و فروش آرا روی بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه نباید خرید و فروش رای وجود داشته باشد که در گذشته وجود داشته است، گفت: متاسفانه این یک مصیبت برای جامعه است که رای یک فرد و خانواده‌ای را خریداری کنند.

حسینی با بیان اینکه اگر ملتی به فروش انتخاب و اراده خودش رای بیاورد وضعیت آن ملت اسف بار می‌شود، تصریح کرد: آن وقت دشمن هم پای کار می‌آید و برای رای ندادن مردم اقدام به توزیع پول می‌کند.

وی با اظهار خوشحالی از اینکه مردم استان، منتظر برگزاری انتخابات پرشوری هستند، بیان کرد:  در برخی از مناطق کشور هنوز شور انتخاباتی شکل نگرفته، اما در استان ما خوشبختانه این شور از هم اکنون پیداست.

حسینی به حجم نامه‌های ارسال شده سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: البته این عادت نامه نوشتن را در استان داریم که اشکالاتی هم دارد در سفرهای عادی شهرستانی هم با حجمی از نامه‌ها مواجه هستیم و یک مقدار کارها را سخت می‌کند.

وی به دیدار خود با یکی از دستگاه‌های کشوری اشاره کرد و گفت: در سفری که با استاندار اسبق به بنیاد مستضعفان داشتیم این چنین عنوان شد که استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیشترین حجم نامه‌ها را در میان همه استان‌های کشور دارد و چنین می‌گفتند که سایر استان‌ها به اندازه کهگیلویه‌وبویراحمد نامه نمی‌نویسند.

 

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=26235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.