تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024

دستگیری یک متخلف حرفه‌ای با همکاری اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی

  • کد خبر : 29407
  • 28 فروردین 1403 - 11:03
دستگیری یک متخلف حرفه‌ای با همکاری اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه‌وبویراحمد از دستگیری یک متخلف حرفه‌ای شکار طی یک همکاری سه جانبه در شهرستان بویراحمد خبر داد.

سلام جاودان‌خرد گفت: صبح دیروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ پس از دریافت گزارشی مبنی  شکار یک راس کل وحشی توسط یک نفر متخلف حرفه‌ای و سابقه‌دار در شهرستان بویراحمد، یگان حفاظت محیط‌زیست استان و شهرستان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم گزارش واصله، طی هماهنگی با اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اقدامات قانونی را  انجام دادند.

وی تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان بویراحمد با اخذ نیابت از مراجع قضایی و همکاری مراجع انتظامی اقدامات لازم را انجام داده و در این راستا پس از بازرسی منزل متخلف، مقداری گوشت کل شکار شده  کشف و ضبط گردید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: مطابق با ماده ۱۰ قانون شکار و صید هرگونه  خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری اجزاء حیات وحش زنده و ذبح شده جرم بوده؛ بنابراین مطابق با قانون ، متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

جاودان‌خرد ضمن تشکر از همکاری خوب مراجع قضایی، واحد اطلاعات نیروی انتظامی و سپاه شهرستان بویراحمد گفت: محیط‌بانان با تلاش شبانه روزی خود حاشیه امنی برای متخلفان باقی نخواهند گذاشت.

سامانه رایگان مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش های مردمی در حوزه محیط زیست است.

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=29407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.