تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:

دلیل مشکلات کهگیلویه‌وبویراحمد صف اولی‌ها هستند/ دروغ‌پردازی صف‌اولی‌ها جامعه را به هم می‌ریزد

  • کد خبر : 30224
  • 19 اردیبهشت 1403 - 13:34
دلیل مشکلات کهگیلویه‌وبویراحمد صف اولی‌ها هستند/ دروغ‌پردازی صف‌اولی‌ها جامعه را به هم می‌ریزد
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد دلیل بسیاری از مشکلات کهگیلویه‌وبویراحمد را صف اولی‌ها دانستذو گفت: این مدعیانی در صف اول قرار دارند، اما قدر آن را نمی‌دانند.

بشارنیوز/سید علی احمدزاده که در همایش بزرگداشت روز معلم در گچساران سخن می‌گفت، عنوان کرد:عمدتا صف اولی‌ها مطالبی را به خورد مردم می‌دهند که دروغ است و خودشان می‌دانند که دروغ می‌گویند و آن را به خورد مردم می‌دهند.

وی گفت: انتخاباتی برگزار می‌شود و افراد هم در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند، آن چیز که جامعه را به هم می‌ریزد همین دروغ‌پردازی صف‌اولی‌ها است.
وی افزود: خیلی راحت است با چند استوری و وضعیت در فضای مجازی گذاشتن، جامعه را با یک دروغ بهم ریختن.احمدزاده با بیان اینکه صف اولی‌ها حقایق‌ها را وارونه جلوه می‌دهند و دروغ می‌گویند، تصریح کرد: کارهایی که به هر دلیل روی زمین مانده را به کسی که اصلا دخالتی نداشته ربط می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه دو شهرستان گچساران و باشت پیشرفت خوبی نسبت به سالهای گذشته داشته است، بیان کرد: در زمان فرمانداری من، خیلی کار در حوزه آسفالت روستاها نمانده بود، در این دولت برای تکمیل تامین آبرسانی به دشت لیشتر و افتتاح آن تلاش می‌شود، در حوزه آب، از سفر دوم دولت، هزار میلیارد تومان اعتبار به این طرح‌ها در گچساران اختصاص داده شد.
استاندار گفت: در سال ۹۱ سدشیو در لحظه آخر کلنگ‌زنی آن متوقف شد و خسارت ۴۰ میلیاردی تا کنون برای آن پرداخت شده و این اقدام ربطی به مدیران این دولت ندارد.
احمدزاده اظهار کرد: برای تمام مدیران احترام قائل هستیم و تاکنون در کار خارج از دولت دخالت نکرده‌ایم، مدیر باید چشمش به استاندار و فرمانداران باشند؛ مدیران باید جدی و بدون وقفه پای کار باشند، قرار نیست اتفاقی رخ دهد.
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: یک وزیر کشور در ۳ سال عمر دولت، چند بار به استان‌ ما سفر کرده که تاکنون سابقه نداشته است. دیگران حق ندارند تعیین تکلیف برای مدیران کنند فقط دولت تکلیف مدیران را مشخص می‌کند.
لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=30224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.