تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
در راستای برنامه مولد‌سازی هلال‌احمر؛

راه‌اندازی دو بازارچه در استان

  • کد خبر : 29632
  • 05 اردیبهشت 1403 - 13:21
راه‌اندازی دو بازارچه در استان
مدیر عامل‌جمعیت‌هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در راستای تامین بخشی از هزینه‌های این جمعیت، مولدسازی در دستور کار قرار گرفت و در این راستا راه‌اندازی دو بازارچه در استان پیش‌بینی شده است.

کاظم فلاحی‌دوست در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با تشریح  فعالیت‌های جمعیت‌هلال‌احمر استان در سال  گذشته، از مولد سازی هلال‌احمر  برای اولین با، هدف تامین بخشی از هزینه‌های جاری خود خبر داد و بیان کرد:  در  بحث تجاری‌سازی  تاکنون کار خاصی  در استان صورت نگرفته بود؛ در همین راستا دو بازارچه در شهرهای یاسوج و دهدشت پیش‌بینی شد.

وی با اشاره به اینکه  مراحل آگهی پروژه احداث  بازارچه شهر دهدشت برگزار شده و ۶ میلیارد از اعتبار آن  نیزتخصیص داده شده است، تصریح کرد:  در یاسوج نیز  ۲ واحد تجاری، ۱۰۰ مربعی ۶ ماه پیش  احداث  و به مستاجر واگذار شد.

مدیرعامل جمعیت هلاال‌احمر استان اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده و همکاری مسئولان،  مجوز داروخانه هلال احمر اخذ  و  با اعتبار ۲ میلیارد تومان، فضای جدیدی برای راحتی حال مراجعین و ارتقای کیفیت خدمات دهی به محل پیش‌بینی شده داروخانه  اضافه شد.

فلاحی‌دوست خاطر نشان کرد: آزمون جذب نیروهای داروخانه برگزار شد و اکنون ۴ نفر برای شروع به کار در این مرکز، در شیراز مشغول آموزش هستند  و  پیش‌بینی می‌شود این  داروخانه در هفته هلال احمر راه‌اندازی شود.

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=29632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.