تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
علم‌الهدی:

رسانه‌‌های معاند القا می‌کنند که در کشور دزدی می‌شود/ ویژگی مسئولان این است که دزد را شناسایی می‌کنند

  • کد خبر : 25640
  • 02 دی 1402 - 1:42
رسانه‌‌های معاند القا می‌کنند که در کشور دزدی می‌شود/ ویژگی مسئولان این است که دزد را شناسایی می‌کنند
امام جمعه مشهد گفت: رسانه‌های معاند در تریبون خود مدام تلاش می‌کند به مردم القا کند که در کشور ما دزدی می‌شود.

به گزارش بشارنیوز از یاسوج، علم الهدی مبارزه مسئولان با فساد را یکی از امتیازات و مسئولیت‌های نهادهای حکومتی دانست و گفت: در این شرایط، رسانه معاند در تریبون خود مدام تلاش می‌کند به مردم القا کند که در کشور ما دزدی می‌شود، اما برای ما امیدوارکننده است که مسئولان ما فساد را کشف و اموال را ضبط می‌کنند تا حق مردم دوباره به بیت‌المال بازگردد.

امام جمعه مشهد بیان کرد: ویژگی مسئولان ما این است که دزد را شناسایی می‌کنند، او را به عدالت می‌سپارند و اموال سرقت‎ شده مردم را بازپس می‌گیرند. این مایه امیدواری است که دشمن تلاش می‌کند حتی این‌ها را به عوامل ناامیدکننده برای مردم ما تبدیل کند.

وی با بیان اینکه اعتماد به وعده خدا و تکیه بر اراده الهی، مهم‌ترین دستاورد معنوی انقلاب اسلامی و فرهنگ ملت ایران است، اظهار کرد: ما امروز نتایج صدور مبانی فکری انقلاب اسلامی در منطقه را مشاهده می‌کنیم. اینکه یک گروه چریکی با حاکمیت نامشروعی که ادعای در اختیار داشتن چهارمین قدرت نظامی برتر منطقه را داشت، در سرزمین فلسطین درگیر شد و تاکنون فقط با اتکا به قدرت خدا در مقاومت مشروع و مقدس خود پیروز بوده است.

آن‌هایی که زمانی ادعای نابودی کامل حماس و آزادی کامل گروگان‌هایشان را داشتند، امروز در میدان تلفات می‌دهند و دست به عقب‌نشینی می‌زنند و در پشت پرده هم در تلاش هستند تا مذاکرات تبادل اسرا را به پیش ببرند. این نشانه فتح آشکار حق و ثمربخش بودن اعتماد به وعده الهی است.

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=25640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.