تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

زندگی بخشی جوان مقتول در یاسوج

  • کد خبر : 4110
  • 21 شهریور 1399 - 22:48
زندگی بخشی جوان مقتول در یاسوج
ده روز پیش خبر درگیری در محله اکبرآباد شهر یاسوج در فضای مجازی دست به دست شد، درگیری مسلحانه‌ای که نتیجه آن فوت یک جوان بود

پایگاه خبری تحلیلی بشار نیوز، ده روز پیش خبر درگیری در محله اکبرآباد شهر یاسوج در فضای مجازی دست به دست شد، درگیری مسلحانه‌ای که نتیجه آن فوت یک جوان بود.

این روزها در استان کهگیلویه و بویراحمد وقوع چندین فقره نزاع و درگیری مسلحانه و کشته و مجروح شدن افراد، موجی از استرس و نگرانی را در سایه ویروس کرونا بر زندگی مردم مستولی کرده است.

قتل‌هایی که اکثر قربانیان آن جوانان می‌باشند، متاسفانه اسلحه‌های شکاری موجود در خانه‌ها به راحتی در دسترس نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد و خانواده ها بدون توجه به عواقب کار اسلحه در خانه نگهداری می‌کنند.

قریب به ده روز پیش بود که درخیابان بانک صادرات، منطقه اکبرآباد یاسوج درگیری بین چند جوان به وقوع پیوست، ناگهان صدای شلیک گلوله سکوت محله را در هم می‌شکند و جوانی بیست و چندساله از ناحیه سر و صورت مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و غرق در خون نقش زمین می‌شود، با حضور فوریتهای پزشکی فرد مجروح به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد و با گذشت ده روز از این حادثه تلاشهای تیم پزشکی بی نتیجه ماند و عصر امروز خبر مرگ این جوان به خانواده‌اش اطلاع داده‌شد.

خانواده فرد مقتول در مصاحبه‌ای از رضایت خویش برای اهدا اعضای فرزند خود اطلاع دادند.

پدر مهدی دلی نو جوان فوت شده اظهار داشت: پسرم در حال برگشت از خانه خواهرم بود که در خیابان بانک صادرات اکبرآباد درگیری صورت می‌گیرد و مهدی بدون اینکه نقشی در دعوا داشته باشد، مورد اصابت تیر قرار می‌گیرد و بعد از ده روز تلاش تیم پزشکی امروز خبر مرگش را به ما دادند.

وی درباره دستگیری فرد قاتل ابراز داشت: فرد قاتل متواری شده است و تاکنون دستگیر نشده و از مقامات امنیتی و قضایی درخواست داریم، با قاطعیت موضوع را بررسی کنند و فرد قاتل را دستگیر و به سزای عملش برسانند، وی خود را تابع قانون دانست و گفت از قانون سرپیچی نخواهم کرد.

پدر مقتول در ادامه بیان کرد: با درخواست مسؤلان بیمارستان برای اهدا اعضای فرزندم به دیگر بیماران نیازمند موافقت کردم، تا روح فرزند بی‌گناهم در آرامش باشد، امروز صبح با همت تیم پزشکی اعضای بدن مرحوم مهدی دلی نو در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از بدن وی جدا شد، تا بیماران نیازمند این اعضا به زندگی خود با آرامش ادامه دهند.

تصویر مرحوم مهدی دلی نو

پایگاه خبری تحلیلی بشار نیوز ضمن تجلیل از خانواده مرحوم مهدی دلی نو بخاطر انجام این عمل خداپسندانه، از درگاه خداوند متعال برای روح آن مرحوم آمرزش و آرامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر و شکیبیایی دارد.

به گزارش بشار نیوز، بامداد روز چهارشنبه در پارک جنگلی یاسوج در درگیری مسلحانه بین چند جوان یکی از آنها به شدت مجروح شد، و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحت درمان است.

طبق پیگیری‌های انجام شده، تاکنون فرد ضارب دستگیر نشده است و تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری وی ادامه دارد.

با انتشار این دسته از خبرها در فضای مجازی، از طرف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد موج مطالبه گری جهت برخورد با اشرار، متخلفان و متجاوزان به حریم امنیت، به صورت جدی و فراگیر به راه افتاده است.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان خبرداد و افزود: دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی طرح ارتقای امنیت اجتماعی را درسطح استان اجرا خواهد شد و با مُخلان نظم و امنیت و افرادی که قصد شرارت و برهم زدن آسایش و آرامش مردم را داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=4110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.