تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024

سفر دو روز رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات آبفای کشور به کهگیلویه‌وبویراحمد/ درکهگیلویه‌وبویراحمد روند رسیدگی به شکایت زیر ۵ روز است

  • کد خبر : 30172
  • 18 اردیبهشت 1403 - 11:30
سفر دو روز رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات آبفای کشور به کهگیلویه‌وبویراحمد/ درکهگیلویه‌وبویراحمد روند رسیدگی به شکایت زیر ۵ روز است
رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به کهگیلویه‌وبویراحمد سفر کرد.

در این سفر ضمن نشست‌های تعاملی با کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان، قرار است از پروژه‌های در حال اجرا و تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب استان نیز بازدید شود.

امید صالحی در نشست ابتدایی با مدیران ارشد بازرسی شرکت مهندسی آبفا گفت: کهگیلویه‌وبویراحمد استانی است با ۱۰ درصد آب کشور و منابع عمده نفت و گاز ، استانی که علیرغم این داشته‌ها اما همچنان در زمینه زیرساخت‌های آب و فاضلاب جای کار دارد.

مدیرعامل آبفا استان گفت: کمک‌های خوبی دولت سیزدهم داشته، در یاسوج و چرام پروژه‌های بر زمین مانده فعال شد، حدود ۶۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه‌های آب مرکز استان تخصیص شد،.

وی افزوذ: در چرام برای تشکیل فاز ابنیه تصفیه‌خانه فاضلاب ۴۰ ميليارد تومان گذاشته شد و در جهاد آبرسانی بیش از ۲۲۰ ميليارد تومان تخصیص و ۱۰۷ روستا آبرسانی پایدار صورت گرفت،.

صالحی تصریح کرد::برخی مناطق از جمله بوستان و امیرشهریار چرام بعد از ۴۰ سال اصلاح شبکه صورت گرفت، اما حجم مشکلات بر زمین مانده توجه بیشتر را یک ضرورت جدی ساخته است.

وی گفت: ما در کهگیلویه‌وبویراحمد ۲۶۷ هزار مشترک داریم که ۴۰ هزار مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و این یعنی در زمینه اعتبارات جاری ما فقط می‌توانیم برای حقوق برنامه‌ریزی کنیم، اما ما پا را فراتر گذاشتیم و با تلاش همکاران محترم از محل اعتبارات و داشته.های داخلی پروژه‌هایی را در چیتاب، بهمئی و گچساران اجرا کردیم که قریب به ۱۲۰ ميليارد ريال صرفه‌جویی اعتباری رخ داد.

در ادامه رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یکی از اهداف مهم سفر ما تدوین نقشه راه مناسب با چکش کاری آن در استان های مختلف و در نهایت ارائه به وزارت نیرو است.

خاتمی افزود: روند گزارشات بازرسی کاهشی است و این نشان می‌دهد در مسیر درست و مناسبی هستیم.

وی افزود: کاهشی شدن گزارشات سازمان بازرسی یعنی ایرادات کم شده است و بدون شک این یعنی در مجموع نیروی انسانی و مدیریت‌ها به درستی و مناسب در جای خود قرار گرفته اند.

خاتمی گفت: مجموعه آبفا جزو سالم‌ترین ارگان‌های اجرایی است و از این جهت به خود می‌بالیم، در این استان روند رسبدگی به شکایت زیر ۵ روز است  که این مساله نیز جای قدردانی دارد.

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=30172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.