تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

سکوت فعالان سیاسی اصلاح‌‌طلب کهگیلویه بزرگ

  • کد خبر : 22756
  • 09 مهر 1402 - 9:30
سکوت فعالان سیاسی اصلاح‌‌طلب کهگیلویه بزرگ
آیا میتوان سکوت اصلاح‌طلبان را یک نوع اعتراض مدنی دانست؟ یا احیانا تحریم انتخابات؟شاید هم اصلاح‌طلبان، چون امیدی به پیروزی در انتخابات پیشرو ندارد، ترجیح داده‌اند سکوت کنند و قبل از شروع رقابت، شکست را بپذیرند؟

چرا اصلاح‌طلبان سکوت اختیار کرده و همه متفق‌القول می‌گویند که مصاحبه نمی‌کنیم و در مورد انتخابات صحبت نمی‌کنیم!

هنوز زمان تبلیغات انتخاباتی شروع نشده، اما سیاسیون سراسر کشور از طرق گوناگون و در زمانهای مختلف، در خصوص انتخابات اظهارنظر می‌کنند و نقطه نظراتشان را بیان می‌کند.

در میان اما، بزرگان اصلاح‌طلبان کهگیلویه، برخلاف دیگر سیاسیون، مهر سکوت بر لب زده‌اند و می‌گویند در مورد انتخابات مصاحبه نمی‌کنیم؛ یا فعلا صحبت نمی‌کنیم!

تاکنون دلیلی برای این سکوت دسته‌جمعی نیز بیان نکرده‌اند و صرفا به اینکه صلاح در این است اکتفا ‌‌کرده‌اند.البته تعدادی از آنها نیز بیم آزادی پس از بیان را به عنوان دلیلی برای سکوت خود بیان می‌کنند.

اینکه اصلاح‌طلبان چه می‌خواهند بگویند که نگران آزادی پس از بیان آن هستند یک سوال بزرگ است و اینکه دلیل این بیم و ترس چقدر می‌تواند واقعیت داشته باشد، چالشی بزرگ برای یک جامعه مدنی که عده‌ای به زعم خود ترس از گفتن داشته باشند؛ شاید هم بزرگان اصلاح‌طلب قضاوتشان منطبق با واقعیت نباشد.

اما سوال‌های دیگری که وجود دارد این است آیا میتوان سکوت اصلاح‌طلبان را یک نوع اعتراض مدنی دانست؟ یا احیانا تحریم انتخابات؟ اگر چنین است، چرا در سطح کشور و از جمله این استان، تعدادی از اصلاح‌طلبان در پیش‌ثبت برای کاندیداتوری انتخابات، نام‌نویسی کرده‌اند؟

شاید هم اصلاح‌طلبان، چون امیدی به پیروزی در انتخابات پیشرو ندارد، ترجیح داده‌اند سکوت کنند و قبل از شروع رقابت، شکست را بپذیرند؟  اینها و ده‌ها سوال دیگر، فقط در صورتی به جواب می‌رسند که بزرگان اصلاح‌طلب کهگیلویه، سکوت را بشکنند و دلیل یا دلایل سکوتشان را بیان کنند.

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=22756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.