تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

شجاعت و فداکاری، بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد است

  • کد خبر : 29665
  • 06 اردیبهشت 1403 - 14:32
شجاعت و فداکاری، بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد است
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه‌وبویراحمد که امروز در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران آغاز شد شجاعت و فداکاری را بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد برشمرد و عنوان کرد: تاریخ هر دیار از حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های افراد شجاع و فداکار خود به نیکی یاد می‌کند.

بشارنیوز_ یاسوج/ امیر موسوی گفت: برگزاری این یادواره‌ها نشان از آن دارد که مردم شهدای خود را فراموش نمی‌کنند و یاد و نام آنها همیشه زنده است و  فرهنگ ایثار و شهادت، همواره در دل این دیار، جاری و ساری است.

وی با تاکید  بر اینکه مردم این استان در تاریخ این سرزمین، حماسه آفرینی‌های زیادی از خود به یادگار گذاشتند ، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز بیشترین اعزام به جبهه‌ها را به لحاظ جمعیت داشتند.

فرمانده  ارتش کشور با بیان اینکه تاریخ همیشه از پدران و مادران شهدا و همچنین جان برکفان این دیار به نیکی یاد می‌کند، تصریح کرد: آنها برای دفاع از مال، جان و ناموس و وطن خود همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

امیر موسوی عنوان کرد: کهگیلویه‌وبویراحمد، بیشترین آمار را به لحاظ شرکت در انتخابات‌های مختلف نیز در کشور دارند و این نشان از پایبندی مردم این منطقه به آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است.

امیر موسوی  با اشاره به حماسه آفرینی مردم گچساران در تاریخ ۱۹ بهمن ۵۷  به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب، اظهار کرد:  تاریخ این دیار مملو از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شجاعت‌های زیادی است و این حکایت از سرافرازی و سربلندی مردم این مرز و بوم دارد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: شجاعت و فداکاری، بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد است و تاریخ هر دیار از حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های افراد شجاع و فداکار خود به نیکی یاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: قبرهای زیادی در مرزهای کشور وجود دارد که جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند، نه تنها ما بلکه آیندگان نیز از این افراد به نیکی یاد می‌کنند و برای همه نسل‌های آینده قابل احترام هستند.

 

 

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=29665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.