تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024

قدردانی دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد از رسانه‌ها

  • کد خبر : 29686
  • 07 اردیبهشت 1403 - 13:50
قدردانی دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد از رسانه‌ها
فرمانده سپاه فتح به عنوان دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه‌وبویراحمد از عملکرد رسانه‌ها در پوشش خبر برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش استان قدردانی کرد.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم‌دل با ارسالی پیامی از عملکرد همه رسانه‌ها و شبکه استانی دنا و رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، پایگاههای خبری، مطبوعات و فعالان رسانه‌ای در شبکههای اجتماعی برای اطلاع رسانی و پوشش خبری گسترده ی اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان اولین اجلاسیه از اجلاسیه‌های دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته در گچساران برگزار شد، تشکر کرد.


به گزارش بشارنیوز، در این مراسم ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، احمدزاده استاندار، سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
اما چشم و چراغ این مجلس خانواده‌های ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از جانبازان و رزمندگان عزیز ارتشی در استان بودند.


اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و نمایشی در کنار سخنرانی فرمانده کل ارتش، استاندار و فرمانده سپاه، بخشی از  برنامه‌های اجلاسیه شهدای ارتش در استان بود. در کنار مکان این اجلاسیه، نمایشگاهی نیز توسط ارتش برپا شده بود و مورد استقبال مردم به ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان قرار گرفت.
این مراسم با استقبال گسترده مردم همراه بود به نحوی که سالن آموزش‌وپرورش گچساران مملو از جمعیت بود و جمع زیادی از علاقه‌مندان به ایثار و شهادت به صورت ایستاده تا پایان مراسم حضور داشتند. به دلیل ازدحام انبوه جمعیت، جمعی نیز نتوانستند وارد سالن شوند.   

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=29686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.