تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024

قطع برق مشترکین بد مصرف و پرمصرف

  • کد خبر : 29441
  • 29 فروردین 1403 - 13:03
قطع برق مشترکین بد مصرف و پرمصرف
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب‌منطقه‌ای کهگیلویه‌وبویراحمد، با اشاره به اجرایی شدن برنامه عملیاتی مدیریت توامان انرژی آب و برق توسط وزارت نیرو در سطح کشور، گفت: بر همین اساس به صورت ماهانه لیست مشترکین پرمصرف و بد مصرف به صورت سیستمی بر اساس سامانه ساپاد جهت اعمال محدودیت و قطع برق توسط شرکت‌های توزیع برق ارسال می‌گردد.

محسن ظهیرنژاد از کشاورزان استان خصوصا بهره‌برداران چاه‌های کشاورزی خواست جهت جلوگیری از قطع برق چاه‌ها و مدیریت زمانی و حجمی سهمیه آب مصرفی پیش‌بینی شده ماهانه در مجوزها توسط بهره‌برداران را رعایت کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب‌منطقه‌ای استان با اشاره به اینکه بر اساس مجوزهای صادره و پروانه‌های بهره‌برداری آب، هر بهره‌بردار چاه کشاورزی ملزم به رعایت سقف برداشت و توزیع ماهیانه آب و برق است، اظهار داشت: در این رابطه، مشترکینی که مدیریت مصرف آب و انرژی به صورت ماهانه نداشته باشد به دو دسته پرمصرف و بد مصرف تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی افزود: مشترکین پرمصرف، مشترکینی هستند که مصرف ماهانه آنها بیش از ۱٫۳ تا ۱٫۷ برابر سهمیه انرژی مجاز ماهانه است و مشترکین بد مصرف، مشترکینی هستند که مصرف ماهانه آنها بیش از ۱٫۷ برابر سهمیه انرژی مجاز ماهانه است.

ظهیرنژاد گفت: بر همین اساس به صورت ماهانه لیست مشترکین پرمصرف و بد مصرف به صورت سیستمی بر اساس سامانه ساپاد جهت اعمال محدودیت و قطع برق توسط شرکت‌های توزیع برق ارسال می‌گردد.

وی ضمن تقاضای مدیریت صحیح مصرف آب و انرژی توسط کشاورزان محترم، بر عملیاتی شدن قطع برق مشترکین بد مصرف و پرمصرف و پیشگیری از بروز خسارت و مشکلات هشدار داد  و تاکید نمود.

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=29441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.