تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024

چماق لُری بزرگواری بر گُرده‌ی آینده سیاسی‌اش

  • کد خبر : 4102
  • 21 شهریور 1399 - 22:01
چماق لُری بزرگواری بر گُرده‌ی آینده سیاسی‌اش
رویه معمول همین است، که آنها کاشتند ما خوردیم و ما بکاریم دیگران بخورند، اگر قرار بود که فردی که پروژه‌ای را استارت می‌زند خود به پایانش برساند که شما چشمتان مجلس را نمی دید تا چماق لری را بِرَند کنید، راستی نرخ چماق لُری با توجه به قیمت دلار چند است؟؟

بشار نیوز بعد از انتشار نامه‌ای از طرف سیدعلیمحمدبزرگواری نماینده‌اسبق‌شهرستانهای‌‌کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی خطاب به سید محمد موحد نماینده مجلس یازدهم عبدالله رحیمی بهمئی در یادداشتی خطاب به بزرگواری چنین آورده است:

جناب آقای سید علیمحمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان کهگیلویه،چرام، لنده و بهمئی
با سلام و احترام
انتظار داشتیم بعد از دوری از دنیای سیاست و غرق شدن در مجاهدت های جهاد گونه‌تان در جبهه‌های جنگ باعث شده باشد که از اَسب تشرهای بی‌مورد و تاختن‌های نسنجیده پیاده شوید و گاه شما را در هیبت شهدا می جستیم.

سید جان باز آمپر چسبانده‌ای و همه چیز را به هم ربط داده‌اید، من به عنوان یک جوان از دیار محروم کهگیلویه که تاکنون در «جَر چِماقی» شما سیاسیون عقده‌ای سوخته‌ایم و بر پایه سست شعارهای شما کاخ امید و آرزو ساخته‌ایم از شما انتظارمان بیش از این بود.

جناب بزرگواری بزرگوار، اینچنین بر دوران خدمت موحد تاخته‌ای که آوازه اش در مجلس شورای اسلامی نه مختص به دهدشت و چرام و لنده و بهمئی و سوق و…هست، که شهرت و محبوبیت فراگیر دارد، چنانچه استانهای همجواری چون خوزستان نیز مدیون زحمات اویند، اگر همت و تلاش موحد نبود، امروز همین دهدشت در بن بست فرورفته  نیز نبود و هر آنچه را که ما در دهدشت می‌بینیم حداقل استارت آن در دوران موحد زده شده‌است.

دوران خود را با دوران موحد مقایسه نکنید که شما در دوران فراخی نعمت احمدی نژاد همسو، با اندیشه‌تان نماینده بوده‌اید و خود از خود بپرسید که چه کرده‌اید؟

اصلاً با خودتان چند چند هستید؟

چرا خود را نخود هر آش می‌کنید؟

با این رفتار نسنجیده و غیر حرفه‌ای دنبال اثبات چه چیزی هستید؟

یک روز بر علیه تاجگردون یک روز مدافع و سپر، یک روز علیه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و می گویید همه از … به پائین باهم فامیلند، یک روز با آنها، یک روز برعلیه هدایت خواه و چک سفید امضاء آستان قدس و هیاهو و یک روز با هدایت خواه دست در دست هم، یک روز برعلیه آن و رفیق و این و برعکس، چه حوصله ای دارید شما!!!

در مجلس شورای اسلامی جز گرفتن یقه‌ی مردم از روی عقده و کینه، چه رهاوردی برای منطقه محروممان داشتید؟

شما آنقدر به چماق علاقه‌مند بودید که حتی میکروفن تریبون مجلس را نیز چون چُماق می‌دیدید و چنان متصور می‌شد که شما در زیر عبای خود چُماق حَمل می‌کنید؟

از دروس حوزوی و اخلاق سخن گفته‌اید کمی به خاطرات خود برگردید چند بار از حیطه اخلاق عبور کرده‌اید و بیخود بر دیگران نیش زده‌اید و پس از چند روزی با همان افراد نوش کرده‌اید؟

به موحد تاخته‌ای که در مجلس به کمیسیون اصل نود راهت ندادند، مگر به کمیسیون کشاورزی رفتن شما چه گلی به سر مملکت زد؟

اصلاً آقای بزرگواری نکند در حوزه رشته کشاورزی باشد و شما در آت دکترا داشته باشید و کسی نداند؟

عاشق غوغاسازی و هجمه سالاری و به قول خودمان« قار و قیر »هستید، برادر من چه خبرتونه!! چرا بجای چوب لای جرخ این و آن گذاشتن بر مبنای همان دروس حوزوی که ادعای شاگرد ممتازی اش را دارید بر همدلی و  همکاری برای توسعه‌ای که نگرانش هستید، تلاش نمی‌کنید؟

به‌‌خیالم تازه واردها عاشق روی آنتن رفتن و روی آنتن ماندن بودند، اما حال رفتار شما را که می‌بینم متوجه می‌شوم عشق آنتن سن وسال نمی‌شناسد و اتفاقاً میتواند مخدر باشد و اعتیاد آور!!!

ادعا کرده‌اید که پروژه‌ها نتیجه تلاش موحد نیستند و وی نباید ادعای اینچنی داشته باشد؟ یک سوال آیا شما با پروژه‌های موحد ژست خدمت گذاری نگرفتید؟

آیا نشد پروژه‌های نیمه کاره موحد را افتتاح کنید؟

اگر شد که نیتجه می‌گیریم که هدف از نوشتن نامه به نماینده مردم در مجلس از روی حسادت بوده و نه درایت!!

اگر نشد که پروژه‌ای از پروژه‌های موحد را افتتاح و بهره‌برداری کنید، پس نتیجه می‌گیریم که هیچ نکرده‌اید، کسی که نتواند پروژه‌ای با درصدی از پیشرفت را به سرانجام برساند و یا رشد بدهد از این کار دو چیز استنباط می شود:

۱_ شما توانایی نداشته‌اید و ضعفتان باعث شده است.
۲_توانایی داشته اید اما از روی حسادت نپرداخته‌اید.

رویه معمول همین است، که آنها کاشتند ما خوردیم و ما بکاریم دیگران بخورند، اگر قرار بود که فردی که پروژه‌ای را استارت می‌زند خود به پایانش برساند که شما چشمتان مجلس را نمی دید تا چماق لری را بِرَند کنید، راستی نرخ چماق لُری با توجه به قیمت دلار چند است؟؟

بزرگواری عزیز همین را احساس میکنم که با دست خود چماقی بر گرده سیاسی خود میزنی و آن چند مثقال محبوبیتت را که از صدقه سری افراد عاشق هیجان دارید، نیز از دست میدهد ، سفارش میکنم بروید و به امور کشاورزیتان بپردازید قطعاً با توجه به تجارب کسب شده در دوران عضویت در کمیسیون کشاورزی، زارع نمونه خواهی شد، در مجلس که خیری از جنابتان نصیب ما نشد، شاید دانه ای از گندمت در قوت دادن به ما کارساز باشد.

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=4102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.