تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

اختتامیه نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دانش آموزان شهرستان بویراحمد برگزارشد

  • کد خبر : 19532
  • 23 خرداد 1402 - 9:53
اختتامیه نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دانش آموزان شهرستان بویراحمد برگزارشد
اختتامیه نهمین دوره جشنواره ی نوجوان خوارزمی دانش آموزان شهرستان بویراحمد برگزارشد.

به گزارش بشارنیوز؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این اختتامیه گفت : امروزه در آموزش و پرورش علم از جایگاه بالایی برخوردار است در واقع رویکرد و هدف آموزش و پرورش در خصوص این موضوع به سبک پژوهش محوری می‌باشد و جشنواره نوجوان خوارزمی که در قالب ۱۳محور مطرح می‌باشد فرصت بسیار مناسبی برای دانش آموزان هست که استعدادهای خود را نشان دهند.

محمد جمالی افزود : دانش آموزانی که به جشنواره خوارزمی به مرحله کشوری راه پیدا کنند عضو انجمن نخبگان کشوری محسوب میگردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: یکی از رویدادهای بزرگ علمی و پژوهشی و مهارتی در آموزش و پرورش جشنواره نوجوان خوارزمی می‌باشد که هدف از برگزاری این جشنواره رسیدن به فعالیتهای یادگیری و یاددهی می‌باشد.

کورش دلشاد افزود : اقدام پژوهشی در بین دانش آموزان باید به صورت رقابت مثبت در بیاید و زمینه را برای دانش آموز برای پاگذاشتن به عرصه ها و میدان‌های علمی و پژوهشی بزرگتر و گسترده تر فراهم نماید.

معاون آموزش متوسطه اداره بویراحمد گفت:جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور پژوهش،قران و معارف اسلامی،زبان و ادبیات فارسی،فرهنگ و هنر،سلامت وتربیت بدنی ،دست سازه بازارچه های ،کسب و کار دانش آموزی،مناظره ،مطالعات اجتماعی ،ریاضی،فعالیت های آزمایشگاهی ،زبان انگلیسی،بازی های مهارتی و توسعه فردی در سطح شهرستان برگزار گردید.

حسنعلی محمدی زاده افزود : ۳۸۱ دانش آموز در جشنواره خوارزمی در شهرستان بویراحمد شرکت نمودند که از این تعداد ۵۵ نفر به مرحله شهرستانی راه پیدا نمودند .

در پایان از داوران و مجریان و دانش آموزان راه یافته به مرحله شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=19532

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.