تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

انتقاد از راه و شهرسازی ،شهرداری و راهداری در اجرای مصوبات شورای ترافیک

  • کد خبر : 19591
  • 25 خرداد 1402 - 11:51
انتقاد از راه و شهرسازی ،شهرداری و راهداری در اجرای مصوبات شورای ترافیک
در نشست شورای ترافیک از عدم اجرایی شدن مصوبات شورا توسط راه و شهرسازی، شهرداری و راهداری انتقاد شد.

به گزارش بشارنیوز؛سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد در محل فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه برخی از مصوبات جلسات از جمله این موارد ، اجرای اقدامات ایمن سازی و هشدار دهنده در کمربندی یاسوج تقاطع چنارستان مورد بررسی قرار گرفت که طبق مصوبه شورای ترافیک استان باید توسط اداره کل راه و شهرسازی اجرایی می‌شد اما تاکنون اجرایی نشده است.

دیگر موارد ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده در زیرگذر و روگذر ورودی شهر گراب لوداب ، ایجاد سرعت‌کاه در جاده تل دراز لوداب توسط اداره راهداری بود که هنوز کاری انجام نشده است .

همچمین پلیس راهور و پلیس راه شهرستان از کوتاهی ادارات راه و شهرسازی و راهداری در اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان استان انتقادات کرد و گفت: هرگونه تصادف در این محورها که ناشی از این کوتاهی‌ها باشد،مسئولیتش به عهده مدیران مربوطه است .

در ادامه اجرای مرحله دوم طرح ترافیک هسته مرکزی شهر یاسوج مطرح و مقرر شد بعد از تصویب در شورای ترافیک استان، شهرداری یاسوج با همکاری و نظر مشورتی پلیس راهور شهرستان ،اقدامات لازم را جهت اجرای این طرح که شامل ساماندهی ایستگاه روستاهای مهریان، بلهزارها، مادوان ها و گوشه و مزدک و تغییر در مسیر برخی فرعی هاست انجام دهد .

از دیگر موارد مطرح شده الزام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و سازمان بهزیستی استان جهت همکاری با شهرداری مادوان و همچنین مشخص شدن حریم و حوزه سرزمینی شهرداری مادوان از دهیاری های همجوار و پلیس راه و پلیس راهور در منطقه مادوان بود که به تصویب شورا رسید .

در این جلسه موضوع الحاق تعدادی از روستاهای سرودهای یاسوج به شهر جهت اقدامات ترافیکی پلیس راه مطرح شد که با توجه به اینکه هنوز عملیات اجرایی این الحاق و سازوکارهای آن ابلاغ نشده است ،مصوب شد که فعلا خدمات در حوزه ترافیک به روال سابق ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=19591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.