تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

ثبت‌نام مرکز رشد فیلم دنا در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

  • کد خبر : 19543
  • 23 خرداد 1402 - 10:03
ثبت‌نام مرکز رشد فیلم دنا در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از آغاز ثبت نام مرکز رشد فیلم دنا برای علاقمندان فیلمسازی خبر داد.

به گزارش بشارنیوز؛محمد حسن محمودی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: مرکز رشد فیلم دنا با محوریت آموزش علاقه‌مندان فیلمسازی و پاتوق فیلم کوتاه باهدف استعدادیابی، آموزش، اکران و تولید فیلم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: اهداف متنوعی برای مرکز رشد فیلم دنا پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است که بخشی معطوف جذب علاقه‌مندان مستعد و بخشی برای ایجاد محافل گفتمانی در حوزه فیلم است.

محمودی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اکران و تحلیل فیلم، داستان‌نویسی، فیلمسازی با تلفن همراه، پاتوق گفتگو و اکران فیلم در کنار کارگاه‌های متنوع و نشست‌های تخصصی “از ایده تا فیلم ” و همچنین دوره‌های آموزش تخصصی فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، مستندسازی، تصویربرداری، تدوین، در راستای حمایت و آموزش ساخت فیلم کوتاه اشاره کرد.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با اشاره آخرین‌مهلت ثبت‌نام و عضویت در مرکز رشد فیلم دنا اشافه کرد:آخرین مهلت ثبت نام ۵ تیرماه ۱۴۰۲ است که علاقمندان برای ثبت‌نام می توانند با شماره ۰۹۳۸۷۶۱۷۰۳۱ تماس حاصل نمایند و یا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۳ به نشانی یاسوج؛ گلستان چهاردهم؛ حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=19543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.