تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

سخنی خیرخواهانه با اعضاء محترم شورای تامین استان و شهرستان بویراحمد

  • کد خبر : 4092
  • 20 شهریور 1399 - 16:11
سخنی خیرخواهانه با اعضاء محترم شورای تامین استان و شهرستان بویراحمد
گر چه حمل و نگهداری سلاح (غیرمُجاز)  بر اساس قانون جرم است ، ولی با کمال تاسف این وسیله ی خانمان سوز  در دست انسانهای نا اهل و خشونت طلب  به وفور یافت می شود. در حال حاضر نه فقط در عروسی ها ،حتی در مراسم عزا بوسیله ی عده ای جوان خام از اسلحه استفاده می شود. که موجب ارعاب و وحشت مردم می گردد.

بشار نیوز در پی حادثه تآسف بار تیر اندازی در پارک جنگلی یاسوج در بامداد روز چهارشنبه و مجروح شدن شدید یک جوان یاسوجی، خانواده وی با ارسال متنی به پایگاه خبری تحلیلی بشار نیوز با عنوان «سخنی خیرخواهانه با اعضاء محترم شورای تامین استان و شهرستان بویراحمد» خود را مطیع محض قانون دانسته اند و از زحمات و رسیدگی های اخیر مراجع قضایی وانتظامی تشکر نموده و خواستار برخورد قاطع با مسببین این حادثه شده اند، در این پیام آمده است:

بسم االله الرحمن الرحیم

در پی حادثه ی دلخراش پارک جنگلی شهر یاسوج و موارد مشابه گذشته ، متاسفأنه این بار یکی از جوانان این دیار ، که سرپرست مادری بی سرپرست و خواهرشان بود، توسط عده ای هنجارشکن ، قانون گریز  با و حشیانه ترین روش (داعشی مانند) مورد حمله سلاح گرم قرار گرفته است، که موجبات ناراحتی شدید اقوام و هر انسان آزاده ای را ببار می آورد، لذا لازم دانستیم نکاتی را به استحضار مسئولین محترم قضایی و امنیتی برسانیم.

۱–خانواده ها ی با اصالت و صاحب نام دیودوست و معارفی نژاد (طایفه قایدشیرو و قاید محمد) گر چه از عمق وجود برای جوان خود ناراحت هستند، ولی با اتکال به خداوند کریم صبر و بردباری را از ناحیه ی خویش و آشنایان توصیه نموده و برخورد و پیگیری این حادثه ی دلخراش را به دستگاههای محترم قضای و امنیتی واگذار نموده  و ملتمسانه از تمام آشنایان و دوستان تقاضامندیم با خویشتن داری ، فقط پیگیری و اقدام در چارچوب قانون فصل الخطاب قرار گیرد.

۲-  برخورد قانونی با هنجار شکنان و مسببین این حادثه برای عبرت سایرین ازدستگاه محترم قضایی و نیروهای خدوم امنیتی مرد استدعاست، تا عبرتی برای سایرین گشته و در ثانی موجب تسکین دردها و رنج های مادر بی سرپناه و بستگان شود.

۳–اگر چه حمل و نگهداری سلاح (غیرمُجاز)  بر اساس قانون جرم است ، ولی با کمال تاسف این وسیله ی خانمان سوز  در دست انسانهای نا اهل و خشونت طلب  به وفور یافت می شود. در حال حاضر نه فقط در عروسی ها ،حتی در مراسم عزا بوسیله ی عده ای جوان خام از اسلحه استفاده می شود. که موجب ارعاب و وحشت مردم می گردد.

۴-همانگونه که مستحضرید؛ امنیت یکی از مهم ترین مولفه ها است. ولی عده ای خود سر و وِلنگار با برنامه ریزی می خواهند آنرا را از مردم سلب کنند. اگر هدف سلب آسایش و امنیت مردم نیست ؟ حمل سلاح گرم در محلی که با هدف آسایش و آرامش خانواده ها ایجاد شده چه پیامی دارد.؟

۵-توصیه آخر به نکته مهم و هشدار دهنده لازم است با تدبیر و کارشناسی شده عنایت گردد، استان و شهرستان ما هنوز دارای ساختار قبلیه ی می باشد. که همین هنجارشکنان و قانون گریزان گاهی ممکن است با عمل ناشایسته ی خویش شعله نفاق و کینه را روشن کنند که دامن گیر همه گردد. بنابراین لازم است ضمن پیشگیری ، دستگاه محترم قضا با مُخلان نظم و آسایش برخورد قانونی و ملموس بعمل آورد.

در این باره بخوانید:

♦آخرین جزئیات از حادثه تیر اندازی در پارک جنگلی یاسوج

♦توضیحات دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درباره تیر اندازی در پارک جنگلی یاسوج/با اخلالگران نظم و امنیت قاطعانه برخورد می کنیم

♦از هفت خان انتخاباتی تا خان بیکاری و بی خانمانی/جوانان کهگیلویه و بویراحمد را دریابید

خانواده های محترم دیودوست ومعارفی نژاد و معتمدین و خیراندیشان طایفه ی قاید شیرو و قاید محمد ضمن خویشتنداری و همکاری  ، از  دستگاه محترم قضا و نیروهای پرتلاش حافظان نظم ، تقاضا مندیم برای تسیکن آلام بستگان ، هرچه سریعتر نسبت به شناسایی و برخورد با خاطیان و مسببین اقدام قانونی و خداپسندانه صورت گیرد.

در پایان لازم می دانیم از زمان وقوع حادثه تاکنون از تلاشهای بی دریغ و خستگی ناپذیر نیروهای پرتلاش دستگاه محترم قضایی و امنیتی که در این راستا صورت گرفته است نهایت تشکر و قدردانی را بعمل آوریم. 

التماس دعا

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=4092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. متاسفانه انسانهای ترسو که در جنگ ودعواهای با دوستان ورفیقان خودشون کم میاورند دست به اسلحه میبرند اگه اسلحه پیششون نباشد خودشان تسلیم وسجده میکنند در مقابل رقیبشون

  2. درود بر دایی های شیرم ایل سترگ و با اصالت تامرادی، خداوند شفای عاجل عنایت بفرماید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.