تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

آغاز پایش سراسری شهرک ها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد

  • کد خبر : 19552
  • 23 خرداد 1402 - 10:13
آغاز پایش سراسری شهرک ها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد
سهیل مرادی نژاد؛ مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به آغاز پایش سراسری شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

به گزارش بشارنیوز؛ سهیل مرادی نژادگفت:وظیفه اصلی ما در شهرک های صنعتی تملک زمین و ایجاد زیرساخت های لازم سرمایه گذاری است.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت : مطابق رویه جاری تملک شهرک‌ها و نواحی صنعتی پس از اخذ استعلامات مربوطه و انجام مطالعات زیست محیطی، زیرساخت های لازم سرمایه گذاری اعم از آب ، برق، گاز ، خیابان ومعابر، روشنایی و فیبر نوری … فراهم می‌شود و نسبت به واگذاری عرصه به متقاضیان سرمایه گذاری درچارچوب قوانین و مقررات مربوطه اقدام می شود .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به سیاستهای حمایتی در سال مهار تورم و رشد تولید افزود : این شرکت دولتی در واقع حق انتفاع و بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات شهرک ها و نواحی صنعتی زمین را به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار می کند .

مرادی نژاد در خصوص واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی هم گفت:برای واحدهای تولیدی که سیکل سرمایه گذاری را بدرستی طی کرده و با پرداخت کامل حقوق دولتی ، پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی خود رادریافت می‌نمایند مطابق رویه جاری و با طی مراحل، سند رسمی بنام واحد بهره بردار صادر می گردد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره تغییر کاربری های صورت گرفته افزود: با توجه به زون بندی‌های انجام شده در سطح شهرکها و نواحی صنعتی، مطابق قانون هرگونه تغيير نوع فعالیت واحدهای تولیدی می بایست با هماهنگی مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی صورت پذیرد .

شباهت های فراوان شرکت شهرکهای صنعتی به فرمانداری ویژه

سهیل مرادی نژاد گفت: تعبیری که برای شرکت شهرک های صنعتی می‌شود به کاربرد “فرمانداری بزرگ و ویژه ” است، از آنجهت که ارتباطات وسیع با همه نهادهای حاکمیتی به ویژه در صدور مجوزها و ارائه خدمات دارد .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: متناسب موقعیت قرارگیری و مزیتهای شهرکها و نواحی صنعتی ، عمده متقاصیان در استان کهگیلویه و بویراحمد متمایل به سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی یاسوج و گچساران می باشند که بدلیل تقاضا محور بودن شهرکها و نواحی صنعتی در دو این شهرستان بویراحمد و گچساران ، نیازمند برنامه ریزی ویژه برای توسعه و تملک اراضی دارد .

مرادی نژاد با تاکید برضرورت توسعه و تملک اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزود : با تشکیل تیم های ویژه تملک اراضی در ماه های پایانی سال و تاکنون با اتخاذ تمهیدات ویژه در تملک ۷۰ هکتار زمین ، اخد سند تک برگ برای ۵۰ هکتار و سند تفکیکی به میزان ۲۲ هکتار و هم چنین خلع ید و فسخ ۱۱ هکتار اراضی راکد در زمره اقدامات این حوزه می باشد.

وی گفت : با حمایت مجموعه مدیران استانی و در راس استاندار محترم از سرجمع اعتبارات طی چند ماه اخیر رشد بسیار مناسبی در منابع داخلی و عمرانی شرکت شهرکهای صنعتی استان صورت پذیرفت .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود:در قالب برنامه ریزی های صورت گرفته و انجام پایش میدانی مستمر، موانع و مشکلات ، نقاط ضعف حوزه زیرساخت در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان احصا و برای حل آنها در کمترین زمان ممکن اقدامات مقتضي پیش بینی و به فراخور وضعیت اجرایی گردید از جمله می توان به آغاز عملیات آسفالت، گاز ، فیبرنوری ، جدول کشی، روشنایی در شهرک صنعتی خان احمد باشت و سایر شهرکها و نواحی صنعتی استان اشاره نمود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در زیبا سازی فضاهای عمومی شهرکها و نواحی صنعتی استان بیان نمود : با انجام مقدمات کار ساماندهی تابلو ها و برج های ورودی ، پاکسازی معابر و پیاده رو ها در دستور اقدام و جمع آوری پسماند و نخاله‌ها به منظور زیبا سازی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در حال انجام می باشد و در اقدامی جهادی ۲ هکتار فضای سبز جدید شهرکها و نواحی صنعتی استان ایجاد و افزوده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://besharnews.ir/?p=19552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.